Исторія компанії Вільг. Вільгельмсен


У ВИГЛЯДІ ПРЕЗЕНТАЦІЇ



Історія компанії почалася в 1861 році в маленькому містечку Тонсберг, де Мортен Вільгельм Вільгельмсен організував власну фірму під назвою Вільг. Вільгельмсен. Керівництву компанії довелося поміняти безліч різних приміщень, перш ніж, нарешті, чи не влаштуватися в сучасній будівлі в столиці Норвегії - Осло, де і до цього дня розташовується офіс компанії.

 

Однак повернемося в ті далекі часи, коли становлення настільки відомою сьогодні організації тільки почалося. Тільки через чотири роки після свого заснування, у компанії з'явилася возxможность придбати своє перше в історії вітрильне судно під назвою «Матильда». Воно-то і поклало початок розвитку і поповненню флоту Вільг. Вільгельмсен.

Перше парове судно «Талабот» було придбано компанією в 1887 році. Усього таких суден у компанії налічувалося сім. Ім'я судна користувалося таким величезним успіхом, що незабаром практично всі назви суден, що належать компанії, починалися на букву «T». На зміну паровим суднам прийшли нові, більш сучасні вантажні лінійні судна. Вільг. Вільгельмсен була новатором в роботі з такими суднами в Норвегії.

По суті, компанія була лінійним оператором. Однак незабаром поряд з лінійними суднами, компанія стала купувати танкера. З їх появою Вільг. Вільгельмсен стає головним перевізником «чорного золота».


У період Другої світової війни компанія зазнала втрат - 26 судів і 52 моряка. Однак багато суден компанії з успіхом працювали в цей час. Деякі здійснювали транстихоокеанський перевезення солдатів і техніки з Америки на Далекий Схід.


Наприкінці 60-х рр. пріоритетом в політиці компанії стає нова довгострокова стратегія, в якій основна ставка робиться на судна рол-он і рол-оф. Так, 1972 рік ознаменувався початком нової ери - ери суден ро-ро. Створення спільного підприємства зі шведською лінією Валленіус стало важливим кроком Вільг. Вільгельмсен в зміцненні її в якості однієї з провідних світових перевізників автомобілів і вантажів ро-ро.
Маючи в своєму активі флот з 70 суден і мережу судноплавних ліній, які обслуговують основні світові ринки, компанія надавала і надає також послуги наземних перевезень і логістики .
Вільг. Вільгельмсен займає лідируюче положення в області суднового менеджменту - технічного менеджменту і укомплектування понад 260 суден екіпажем.


В даний час компанія є цілий комплекс дочірніх підприємств і організацій у всіх інших областях судноплавства. Схематично структуру компанії можна подивитися на малюнку в кінці сторінки, де Вільг. Вільгемсен об'єднує в одному " складі " підрозділи, покликані здійснювати комплексні рішення на морському транспорті. Такі підрозділи як Unitor, Barwil, Barber Ship Management широко відомі у всьому світі. Участь компанії в таких спільних проектах, як Doсkwise Heavy-Llift Ttransport, Wallenius Lines, American Roll-on-Roll-off Carrier, Eukor Carriers, EOT (Express Offshore Transport), Glovis, Sea Launch Logistics і іншими значно розширює поле діяльності компанії і її позиції на ринку послуг на морському транспорті.


Справжній президент компанії Вільгельм Вільгельмсен, представник вже четвертого покоління династії Вільгельмсенов, ставить перед компанією мету, до основі якої лежить прагнення зробити її більш «народною». Адже до численних представництвах організації, а їх 385 у 71 країні світу, працюють близько 21 тис. чоловік, а річний оборот фірми склав 817 млн. Дол. США до 2005 році.


Працювати разом, створювати згуртовану команду по всьому світу, шанув ати традиції, застосовуючи у роботі сучасні технології - ось основні принципи компанії Вільг. Вільгельмсен.